1. Na 4 godziny przed wizytą bądź na czczo. Nic nie jedz i pij tylko czystą wodę.

 

2. W dniu wizyty nie pij kawy, czarnej herbaty, napojów energetyzujących i alkoholu.

 

3.  Ważna będzie znajomość Twojej grupy krwi. Nie jest to warunkiem pierwszej wizyty, ale będzie koniecznością przy układaniu spersonalizowanego programu żywieniowego.

 

4. Jeśli spożywasz leki lub suplementy zrób ich dokładną listę i zabierz ją ze sobą. Na liście umieść dokładną nazwę, dawkę i czas przyjmowania.

 

5. Jeśli posiadasz w domu jakąkolwiek dokumentację medyczną dotyczącą Twojego zdrowia zabierz ją ze sobą.

 

6. W związku, iż nasza współpraca ma na celu nie tylko zrzucenie niepotrzebnej tkanki tłuszczowej czy przybranie na wadzę w niektórych przypadkach poprzez zwiększenie masy mięśni i wody w organizmie, ale przede wszystkim poprawę stanu zdrowia mile widziane jest zrobienie aktualnych badań. Jeśli jest taka możliwość zachęcam do badań jeszcze przed pierwszą wizytą, jeśli brakuje czasu badania takie dobrze będzie przeprowadzić zaraz po pierwszej wizycie, ale przed rozpoczęciem zmian i nawyków żywieniowych. Potrzebne badania to:

 

a. Morfologia krwi z rozmazem

b. OB i CRP

c. Lipidy: Cholesterol całkowity, HDL, LDL i Trójglicerydy. Ogólny poziom cholesterolu o niczym nie świadczy. Na jego podstawie nie można określić kompletnie nic. Muszą to być wszystkie cztery parametry.

d. Panel tarczycowy: TSH, FT4, FT3, Anty TPO i Anty TG i USG tarczycy.

e. Mocz.

f. Glukoza na czczo.

g. Próby wątrobowe: ALT i AST i nerkowe Kreatynina, Mocznik, Kwas moczowy. 

h. Poziom witaminy D3. Interesuje nas tylko metabolit 25 (OH) z krwi.

i. Homocysteina

 

7. Proszę również zmierzyć temperaturę ciała 5 dni z rzędu 5 razy dziennie. Temperaturę mierzymy w ustach tym samym termometrem. Uwaga dla kobiet. Temperatury nie mierzymy podczas okresu, ani w środkowym dniu cyklu. Najlepiej po menstruacji lub przed. Czas pomiarów:

 

a. Zaraz po przebudzeniu

b. 3 godziny później, 6 godzin później i 9 godzin później.

c. Przed pójściem spać.

 

To bardzo ważne w celu ustalenia możliwych problemów całego układu tarczycowego i Twojego  metabolizmu.

 

8. Jeśli to możliwe to również ciśnienie 3 do 5 dni z rzędu. Rano i wieczorem.

 

9. Pomiary centymetrem krawieckim obwodów Twojego ciała:

 

a. Obwód klatki piersiowej

b. Obwód pasa (wysokość pępka)

c. Obwód bioder.

d. Jeśli jesteś sportowcem możesz do tego dołożyć jeszcze inne pomiary tych części ciała, na których najbardziej Ci zależy.

 

10. Jeśli to możliwe zaznacz wszystkie objawy które Ciebie dotyczą:

 

– Alergia

– Astma

– Ataki lęku lub paniki

– Bezsenność

– Częste infekcje drożdżakowe

– Częste infekcje dróg moczowych

– Depresja / Spadki nastroju / Brak energii / Chroniczne zmęczenie

– Drażliwość

– Hipoglikemia

– Problemy ze: skórą, włosami, paznokciami

– Łatwe zasinienie

– Migreny i bóle głowy

– Nadwaga

– Nietolerancja zimna lub/i ciepła

– Nadwrażliwość na różne pokarmy. Jeśli tak to jakie?

– Niski popęd płciowy

– Obniżona odporność / Częste przeziębienia.

– Wysypki na skórze / Pokrzywka

– Powolne gojenie się ran

– Słaba pamięć i koncentracja

– Swędzenie skóry

– Trądzik

– Wrzody

– Zapalenie i bóle stawów

– Zaparcia / Rozwolnienia / Wzdęcia

– Zespół jelita drażliwego

– Zespół napięcia przedmiesiączkowego

– Zespół urazowy nadgarstka

– Zimne dłonie, ręce

 

Trochę tego jest, ale pamiętaj zdrowie jest tylko jedno i tylko Ty jesteś i możesz być za nie odpowiedzialny. Twoje zaangażowanie jest kluczem do Twojego sukcesu. Im bardziej profesjonalnie do tego podejdziesz tym szybsze i lepsze efekty uzyskamy podczas naszej współpracy. Wszystko zależy od tego czego oczekujesz.