- W celu zakupu bonu prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
- Bon ma formę imienną, zatem konieczne jest podanie imienia i nazwiska osoby obdarowywanej.
- Chęć otrzymania faktury należy zgłaszać przy zamówieniu, przed opłaceniem i wystawieniem bonu.
- Po zaksięgowaniu wpłaty na konto, Klient otrzymuje bon w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas zakupu.
- Bon można wykorzystać do daty widniejącym na nim..
- Nie ma możliwości zwrotu zakupionego bonu, bon nie jest wymienny na gotówkę.
- Ewentualne prośby o przedłużenie ważności bonu rozpatrywane są indywidualnie.
- Oferowane przez nas bony dotyczą zakupu każdego pakietu. Więcej o pakietach w zakładce cennik.
- Bon nie łączy się z innymi promocjami, zniżkami oraz bonusami.
- W celu realizacji bonu i umówienia wizyty prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
- Chcąc umówić wizytę, Klient ma świadomość że wolne terminy należy rezerwować z wyprzedzeniem. Punkt ten należy mieć na uwadze, ze względu na ograniczony czas na wykorzystanie bonu.
- Chęć odebrania bonu w wersji papierowej należy zgłaszać na rejestracji Kliniki z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.