Voucher

 

 

  1. W celu zakupu bonu prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
  2. Bon ma formę imienną, zatem konieczne jest podanie imienia i nazwiska osoby obdarowywanej.
  3. Chęć otrzymania faktury należy zgłaszać przy zamówieniu, przed wystawieniem bonu.
  4. Po zaksięgowaniu wpłaty na konto, Klient otrzymuje bon w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas zakupu.
  5. Bon można wykorzystać nie później niż 6 miesięcy od daty zakupu.
  6. Nie ma możliwości zwrotu zakupionego bonu, bon nie jest wymienny na gotówkę.
  7. Ewentualne prośby o przedłużenie ważności bonu rozpatrywane są indywidualnie.
  8. Oferowane przez nas bony dotyczą zakupu każdego pakietu. Więcej o pakietach w zakładce cennik.
  9. Bon nie łączy się z innymi promocjami, zniżkami oraz bonusami.
  10. W celu realizacji bonu i umówienia wizyty prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
  11. Chcąc umówić wizytę, Klient ma świadomość że wolne terminy należy rezerwować z wyprzedzeniem. Punkt ten należy mieć na uwadze, ze względu na ograniczony czas na wykorzystanie bonu.
  12. Chęć odebrania bonu w wersji papierowej należy zgłaszać na rejestracji Kliniki z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.