Voucher

  1. W celu zakupu bonu prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 690-844-455, 575-808-500.
  2. Bon ma formę imienną, zatem konieczne jest podanie imienia i nazwiska osoby obdarowywanej.
  3. Chęć otrzymania faktury należy zgłaszać przy zamówieniu, przed wystawieniem bonu.
  4. Po zaksięgowaniu wpłaty na konto, Klient otrzymuje bon w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas zakupu.
  5. Bon można wykorzystać nie wcześniej niż 4 stycznia i nie później niż 30 kwietnia.
  6. Nie ma możliwości zwrotu zakupionego bonu, bon nie jest wymienny na gotówkę.
  7. Nie ma możliwości przedłużenia ważności bonu.
  8. Oferowane przez nas bony świąteczne dotyczą Pakietu nr 1 oraz Pakietu nr 3. Więcej o pakietach w zakładce cennik.
  9. Bon nie łączy się z innymi promocjami, zniżkami oraz bonusami (w tym z promocją “Karta poleceń’).
  10. W celu realizacji bonu i umówienia wizyty prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 690-844-455, 575-808-500.
  11. Chcąc umówić wizytę, Klient ma świadomość że wolne terminy należy rezerwować nie później niż z miesięcznym wyprzedzeniem. Punkt ten należy mieć na uwadze, ze względu na ograniczony czas na wykorzystanie bonu.
  12. Chęć odebrania bonu w wersji papierowej należy zgłaszać na rejestracji Kliniki z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.