W celu zakupu bonu prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
Bon ma formę imienną, zatem konieczne jest podanie imienia i nazwiska osoby obdarowywanej.
Chęć otrzymania faktury należy zgłaszać przy zamówieniu, przed opłaceniem i wystawieniem bonu.
Po zaksięgowaniu wpłaty na konto, Klient otrzymuje bon w formie elektronicznej na adres e-mail podany podczas zakupu.
Bon można wykorzystać do daty widniejącym na nim..
Nie ma możliwości zwrotu zakupionego bonu, bon nie jest wymienny na gotówkę.
Ewentualne prośby o przedłużenie ważności bonu rozpatrywane są indywidualnie.
Oferowane przez nas bony dotyczą zakupu każdego pakietu. Więcej o pakietach w zakładce cennik.
Bon nie łączy się z innymi promocjami, zniżkami oraz bonusami.
W celu realizacji bonu i umówienia wizyty prosimy o kontakt z rejestracją Kliniki, pod numerem telefonu: 575-808-500.
Chcąc umówić wizytę, Klient ma świadomość że wolne terminy należy rezerwować z wyprzedzeniem. Punkt ten należy mieć na uwadze, ze względu na ograniczony czas na wykorzystanie bonu.
Chęć odebrania bonu w wersji papierowej należy zgłaszać na rejestracji Kliniki z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.